مرحوم آغاسی - باز کنم راز سه مظلومه را...

 

ایام فاطمیه تسلیت باد 

دانلود فایل صوتی از مرحوم آغاسی

pooya bayati-getme yar

  قسمت هایی از آهنگ  رو در زیز بخونید :

سنه من قوربان اولوم چوخ سئوریم من سنی

مهربان آی گوزلیم سن دَ منی سئو


بیر نفر یوخ سنه بنز سنه اوخشار گولوم

سنه وار احتیاجیم .سنه وار احتیاجیم  احتیاجیم وار


گئتمه یار هله گئتمه. منی آتیب بئله گئدمه

دایان سنه سوزیم وار دایان صبر ائله گئتمه



ترجمه فارسی :


قربانت شوم من من تو را خیلی دوست دارم

ای زیبا روی مهربانم تو هم مرا دوست داشته باش


کسی نیست که شبیه تو باشد ای گل من

محتاج تو هستم. محتاج تو هستم محتاج هستم


نرو یار هنوز نرو من را این گونه ول نکن و نرو

بایست که برایت حرف دارم بایست و صبر کن و نرو


ادامه مطلب ...

sami yusuf-To Guide You Home

 

جهت دانلود آهنگ جدید ترکی_انگلیسی "kucelere su sepmisam" از سامی یوسف 

به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...