دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای افشین JD با نام عوضی



آهنگ و تنظیم : پژمان افق ، آلبوم سیگار آخر بزودی منتشر میشود

http://dl.mp3baran.com/Vps2/Farzam/Aban/Afshin%20Jd%20-%20Avazi/Afshin.jpg

آهنگ با کیفیت MP3 320
آهنگ با کیفیت MP3 128

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای لئوناردو تاج آبادی با نام رقص مهتاب



ترانه سرا : سمیه ملک ، ملودی و تنظیم : مانوئل ، مدل : نینا بل

مدیر برنامه ریزی : امید رحیمی ، پخش : R.I.C

http://dl.mp3baran.com/Vps2/Farzam/Aban/Leonardo%20Tajabadi%20-%20Raghse%20Mahtab/Taj%20abadi.jpg

آهنگ با کیفیت MP3 320
آهنگ با کیفیت MP3 128

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام داغ دلم

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام داغ دلم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام داغ دلم با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : علیرضا مرتضی قلی ، آهنگساز : علی عبدالمالکی ، تنظیم : امیر حیدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام داغ دلم:

♫♫♫♫♫♫

“داغ دلم داره تازه میشه

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش”(دو بار)

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

همون که دلتنگشم همش

“داغ دلم داره تازه میشه”(چهار بار)

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام داغ دلم

♫♫♫♫♫♫

بازم چه خوابی دیده برام

چه نقشه ای باز کشیده برام

قراره باز چی سرم بیاد

این دفعه از جونم چی میخواد

داغ دلم داره تازه میشه

خاطره هاش یادم. نمیره

میترسم این بار ببینمش

دوباره دستامو بگیره

دوباره دستامو بگیره

داغ دلم داره تازه میشه

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

همون که دلتنگشم همش

“داغ دلم داره تازه میشه”(چهار بار)

MP3 – 320

Ali Abdolmaleki – Daghe Delam

MP3 – 128

Ali Abdolmaleki – Daghe Delam

ترانه : نسرین سعیدی / آهنگ و تنظیم : امیر حیدری

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام فرشته زیبایی

——————————————————————————————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Mostafa Fattahi – Fereshte Zibaei
لینک کمکی

———————————————————————–———————————————-

ترانه سرا: بهزاد پکس / آهنگ و تنظیم: احمد سولو

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و امیر کلهر به نام بی بند و بساط

——————————————————————————————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Behzad Pax & Amir Kalhor – Bi Bando Basat

لینک کمکی

———————————————————————–———————————————-

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رستاک به نام بی دلیل با بالا ترین کیفیت

                                                                  

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام بی دلیل 

 

MP3 – 320

Rastaak – Bi Dalil

MP3 – 128

Rastaak – Bi Dalil