دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام بغض با لینک مستقیم

( ترانه : مهرزاد امیر خانی – آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی )

Morteza Pashaei Boghz FaraTunes دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی   بغض

دانلود آهنگ با لینک مستقیم ( کیفیت اصلی )

حجم آهنگ : ۵٫۹۶ مگابایت

—————————————

 

 

بغضم گرفته …

بغضم گرفته …

بغضم گرفته وقتشه ببارم

چه بی هوا هوای گریه دارم

باز کاغذام با تو خط خطی شد

خدا این حس و حال دوست ندارم

باز دور پنجره قفس کشیدم

دوباره عطر تو نفس کشیدم

قلم تو دست من پر از سکوته

دوباره از ترانه دست کشیدم

باز خاطرات تو همین حوالیه

حالم همینه و یه چند ثانیه جای تو خالیه

جز تو تمام شهر میدونن حالمو

مثل کبوترم که سنگه ادما شکسته بالمو

این قلب بی قرارو از تو دارم

این حس انتظار رو از تو دارم

اسمت هنوز دور گردنم هستمن این طناب دار و از تو دارم

اسمت نوشته رو بخار شیشه

دلی که بی تو باشه دل نمیشه

من موندم و یه سایه توی خونه

میرستم اونم از تو رفتی شه

…………………………………….

باز خاطرات تو همین حوالیه

حالم همینه و یه چند ثانیه جای تو خالیه

جز تو تمام شهر میدونن حالمو

مثل کبوترم که سنگه ادما شکسته بالمو

……………………………….

بغضم گرفته وقتشه ببارم

چه بی هوا هوای گریه دارم

باز کاغذام با تو خط خطی شد

خدا این حس و حال دوست ندارم

…………………………

این قلب بی قرارو از تو دارم

این حس انتظار رو از تو دارم

اسمت هنوز دور گردنم هستمن این طناب دار و از تو دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد